sâmbătă, 10 septembrie 2011

Incepem gradinita


Astazi am fost la Strumpfii.3 D. A fost minunat in comparatie cu Cars,tot 3 D si ala la care nu stiam daca sa ma plictisesc sau sa ma enervez.Bubu s-a plictisit insa dupa 20 de minute,Bianca nu se plictisise nici dupa final.Recunosc,am fost cei mai galagiosi din sala:) Adevarul e ca sunt atat de dragalasi omuletii albastri incat ti-ai dori si tu ca adult sa existe si sa ai unul prin casa eventual...Am totusi si eu omuleti insa nu sunt albastri si nu dau pe dinafara de cumintenie.Si sunt ca niste titirezi energetici.Cel putin cea mica...nu ma lasa sa stau locului prea mult timp.In curand incepe gradinita.Mai sunt cateva zile.Avem o parte din rechizite deja,ghiozdanele si hainute noi si mai avem, si emotii...adica eu am emotii,nu ele.Pai cum sa nu am cand le vad cat de repede cresc,si doar eu le vad zilnic si tot nu imi vine sa cred ce progrese uimitoare fac intr-un ritm uimitor.Inafara de emotii mai am si un sentiment de lehamite cand ma gandesc ca o sa intru si eu in randul celor ce au de-a face cu metehnele invatamantului si sistemului de educatie  romanesc.Noroc ca fetele nu stau decat 4 ore pe zi la gradinita...Altfel le-as fi dus prea tare dorul,asa cum sunt ele,titirezi.Sunt iubicioasele mele.O sa inchei aceasta postare pentru ca sunt deja obosita si inca nu s-a incheiat seara.Bafta tuturor prichindutilor la gradinita si la scoala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu