vineri, 24 septembrie 2010

Scrisoare pentru tati

Tati,poate cand ai timp
Vei citi scrisoarea mea
Stiu ca vrei ca sa ne uiti
Poate ne-ai uitat deja...
Eu sunt mica,nu spun multe
Insa vad si simt si eu
Uneori,cand mama plange
Stiu ca duce dorul tau.
Astazi sora mea cea mica
Intreba unde-ai plecat
I-am spus "tati-o sa se-ntoarca"
Te intreb,e-adevarat?
Vreau sa mai glumesc cu tine
Sa ne mai jucam in doi,
Tu esti suparat pe mine?
Daca nu,cand vii la noi?
Zi de zi cuminte stau
Nu-ndraznesc sa-ntreb de tine
si tot sper ca intr-o zi
Ai sa te intorci la mine.
Eu n-am vrut sa fie-asa,
Nimeni nu m-a intrebat,
Poate-am sa-nteleg candva
De ce totul s-a schimbat
Poate voi oamenii mari
Stiti ce-i rau si ce e bine,
Poate-i bine sa dispari
Si sa nu mai stiu de tine?
Mi-a ramas doar mami-acum
Si ma sperii cand ea pleaca
Imi e teama ca si ea
Poa'sa nu se mai intoarca.
Uneori vreau sa te cert
ca nu-mi mai spui somn usor
Insa-mi trece si te iert,
Stiu ca si tie ti-e dor.
Te astept si-acum sa vii
Sa ma plimbi prin parc de mana,
Nu vreau dulciuri,jucarii,
Doar sa mai stam impreuna.
Sa ti-arat ce-am invatat,
Sa imi spui iar "capitane",
Sa iti spun ce am visat,
S-adorm in bratele tale.
Eu sunt mica,nu stiu multe
Insa cand singur vei fi
Te rog sa-ti aduci aminte
Ca te-asteapta doi copii
Te mai rog ceva frumos
Si tare mult ne dorim...
Tati,nu uita de noi,
Noi inca te mai iubim...



2 comentarii:

  1. pfuuuu...:((...sincer imi pare foarte rau ce sa intamplat...oricum felicitari ca esti o mamica puternica...pwp dulce:*

    RăspundețiȘtergere
  2. auci:( imi pare rau!:( eu cand voi fi tata, chiar nu-mi voi parasi familia! fi tare;):*!

    RăspundețiȘtergere